ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладаннянавчальних предметів у закладах загальної середньої освітиу 2022/2023 навчальному році
Методичні рекомендації Луганського ОІППО щодо викладання географії у 2021/2022 навчальному році
Методичні рекомендації про викладання географії у 2020/2021 навчальному році
Використання матеріалів науково-популярного природничого журналу для дітей "Колосок" у професійній діяльності вчителя географії.
Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих МОН для використання у закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин
Модельні навчальні програми "Географія 6-9 клас"
- Модельна навчальна програма «Географія. 6-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Запотоцький С.П., Карпюк Г.І., Гладковський Р.В., Довгань А.І., Совенко В.В., Даценко Л.М., Назаренко Т.Г., Гільберг Т.Г., Савчук І.Г., Нікитчук А.В., Яценко В.С., Довгань Г.Д., Грома В.Д., Горовий О.В.)
- Модельна навчальна програма «Географія. 6-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Кобернік С. Г., Коваленко Р. Р., Гільберг Т. Г., Даценко Л. М.)
Електронна версія усіх діючих підручників з географії:
Реалізація наскрізних змістових ліній в навчальних програмах з географії (6-9 клас)
Наскрізні лінії є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.
Немає коментарів:
Дописати коментар